DMexco Executive Business Breakfast (Keulen)

17 september 2015

Is het je wel eens opgevallen dat digitale platformen en bedrijven als paddestoelen uit de grond schieten? Ze komen niet zomaar ergens vandaan, ze komen uit Nederland. Het stelt niet zo veel voor op de wereldkaart, dat klopt. Maar dit kleine landje heeft een hele grote impact op het wereldwijde digitale landschap en het dagelijkse leven.

Als je op zoek bent naar een persoon die je in een mum van tijd van een ‘game-changing’ digitale presentatie kan voorzien, overweeg dan eens de Nederlanders te bellen. Zij hebben het snelst groeiende ecosysteem van start-ups, agentschappen, versnellers, incubators en master opleidingen. Allen hebben te maken met technologische innovatie en creativiteit. Deze combinatie is de basis voor ideeën als Sweetie (een virtuele dame die Terre des Hommes helpt om meer dan duizend websextoeristen op te speuren), Philips HUE ‘smart lightning’, maar ook WeTransfer, Booking.com, Adyen, Blendle en de platformen van KLM, Transavia, etc..

Wat is de reden waarom Nederland hierin voorop loopt? Allereerst: ze profiteert van een van de meest sterke digitale infrastructuren wereldwijd (derde hoofdportal, Deloitte 2014). Ten tweede: Nederlanders houden ervan zaken simpel en recht-toe-recht aan te houden en houden daardoor een goed overzicht van de meest complexe zaken. De makers zijn de managers. We zorgen voor resultaat.

Benieuwd hoe enkele van de meest gerenommeerde Dutch Digital Agencies dit aanpakken? Dan nodigen wij je uit voor de Executive Business Breakfast op 17 september op DMexco in Keulen. Aan bod komen onderwerpen als service design, data en de digitale toekomst, maar ook hoe merken als KLM voorop blijven lopen. Laat je inspireren door de 7×7 minuten presentaties en neem deel aan de interactieve sessies met de top van digitale experts.


Datum: 17 september 2015

Tijd: 08:30 – 10:30

Adres: Design Post Köln, Deutz-Mülheimer-Str. 22a, 50679 Köln (tegenover Köln Messe/ingang oost)

Wie: Dit is een event alleen voor genodigden, met een maximum van 30 CMO’s en Digitale Managers

Meer informatie